مشتری مداری، قا نون مداری، مسئولیت پذیری، کارگروهی، سرعت و دقت در ارائه خدمات،آموزش و توسعه نیروی انسانی، خلاقیت، نوآوری و بهبود مداوم ارزش های بیمارستان سعدی می باشند که منجر به تأمین رضایت بیماران، کارکنان و سهامداران می گردد.
دیدار و عیادت مدیریت محترم بیمارستان سعدی از بیماران حاضر در بخش های مختلف بیمارستان با اهدای گل و یادبود به مناسب عید غدیر خم ...
دیدار و عیادت مدیریت محترم بیمارستان سعدی از بیماران حاضر در بخش های مختلف بیمارستان با اهدای گل و یادبود به مناسب فرا رسیدن عید غدیر خم ...